halva sverige typ!

Tjena alla läsare! sooory, för att jag inte har bloggat på jätte länge, har åkt med familjen kring typ halva sverige utan dator, så de har inte blivit så mycket bloggande...

Men nu är jag hemma, så himla skönt att komma hem efter en låång resa. Jag har inte varit utomlands men ändå.
Ska berätta lite...

Lördagen den 11: Bil ner till Åhus för att spela beachhandboll, jätte roligt. Sen 4 dagars spelande. Med sol o bad ofc. Men vattnet är is kallt där nere.

Sen vidare upp till göteborg o syslingarna. Gick på liseberg, första gången i livet. Skojjar inte. Bästa åket, gissa? Pappa vann en stor choklad kaka, med 20 100g kakor, mums!

Dagen efter ger vi oss i väg till Fotingen o Fudde. De tog hela dan att åka, jobbigt. Det var mysigt där med en sjö där man kunde bada. Och massa roliga personer. Där blev vi inbjudna till en 50 års fest m.m. Sen var vi uppe i fjällen o vandrade i 3 dagar också. I fotingen var vi några dagar.

Sen åkte vi till gävle o kusinerna. När vi var där så shoppade vi kläder köpte bara en kjol och några hår spännen. Vi sov där en natt sen åkte vi till västerås o Farmor o Farfar. Vi var på badhuset där o så var vi på eskilsuna Zoo o kollade på djur m.m.

Berättade väldigt kort men, men... aa

Köpte en Kjol i gävle och idag tror jag att jag ska köpa ett linne till och dom ska jag ha på ett bröllopp på lördag.

Kommentarer
Postat av: You know Tessan

Vem ska gifta sig ? ;P <33

2009-07-29 @ 22:32:28
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0